sobota 21. novembra 2015

PRÍIBEH JEDNÉHO PODNOSU


Keď idem v práci na obed, chodím okolo malého starožitníctva alebo skôr větešníctví.  Chodím tam len zo zaujímavosti, či tam niečo extra neobjavím, ale zatiaľ som objavila len bustu Komenského, čo asi kúpim manželovi ako fór na Vianoce. 

Asi pred dvomi mesiacmi sme išli s kamarátkou na obed a vošli sme tam.
Objavili sme tam jeden podnos, tvar a veľkosť sa mi páčil, ale farebný obrázok na ňom už menej. Nakoniec ho kamoška kúpila pod hranatý črepník, pod bonsaj.
 Na druhý deň mi volá kamoška, či ho neodkúpim, že nesedí veľkosťou. Pravdu Vám poviem, vôbec som ho nepotrebovala, čo s tým obrázkom a 10,- € čo stál, viem dať na iné prkotinky, lenže som chcela urobiť niekomu radosť a vtedy pri obede som povedala, že aj mne sa páči podnos a že keď nebude dobrý, tak ho odkúpim. Hanbila som sa odmietnuť, TAK SOM HO KÚPILA. Manželovi som vysvetlila, že bol za babku a že mi presne takýto podnos chýbal. Chcela som nejako obrátiť tú keramickú časť, aby bola tácka biela, ale nedala sa.
Biely papier, musela som ho často meniť
Tak som obrázok zakryla tvrdým bielym papierom a rozmýšľala som, akú samolepiacu tapetu kúpim.   BIELU, MRAMOROVÚ, STRIEBORNÚ?.  Čisto z praktických dôvodov som vybrala striebornú.
strieborná, zrkadlová samolepiaca tapeta, umývateľná
Takže sme skoro u konca. 
                        Nakoniec podnos je veľmi praktický, veľkosť akurát. Olovrantík v porceláne a skle po babke,                                              jahodový mliečny likér len pre foto.
Manžel povedal, že škoda zakryť ten obrázok, MOŽNO SA NÁM DAKEDY ZÍDE :-(

 
Inak len pre zaujímavosť, podnos je MADE IN CZECHOSLOVAKIA.

PRAJEM PRÍJEMNÝ DEŇ 


  PS:  KONEČNE KRESLÁ DOKONČENÉ, EŠTE VÝSLEDNÚ FOTKU MUSÍM UROBIŤ,
                                  DO KONCA TÝŽDŇA URČITE STIHNEM



2 komentáre:

  1. Chápem, pre islamskú návštevu :-)
    A zamenila si to elegantne, ja som mala túto tapetu na vchodových dverách v paneláku, ale zvnútra, mali sme to ako zrkadlo :-)
    Napadlo ma ešte, že na šušky by stačilo aj biele moridlo z IKEA na drevo, je tam veľká škála odtieňov :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Inak ,skor sme si ani nevsimli co je na obrazku, len farba sa nam nepacila , az potom sme si vsimli co je tam. Alenka ja vlastne ani nepotrebujem biele sisky, len som chcela vyskusat bielenie. Uz to neriesim, ale je to velmi mile ze na mna myslis.

      Odstrániť