sobota 14. novembra 2015

DIY Vianočný venček na dvere zo šišiek


DIY vianočný venček zo šišiek a recyklovaných ozdôb.

Po 2 týždňoch mám skoro hotové kreslá. Lenže sú veľmi mäkké a aj keď dcéra vraví že nevadí, ale MNE TO VADÍ.  Som z nich dosť znechutená, vyzerajú perfektne, ale........   Nemám silu sa do toho znovu pustiť, musím si od nich oddýchnuť a potom budem znovu pokračovať.
Lenže ja si najlepšie oddýchnem na nejakom novom projekte. Na niečom ľahšom.
                                       
                                                               NA NIEČOM AKO TOTO





              Môj šípkový venček, TU je v plnej kráse , žiaľ doslúžil, ešte týždeň vydrží, ale už je zvädnutý,
POZRITE SA AKO...


Už asi piaty rok mám strieborno-bielo-béžový stromček, ostalo mi veľa červených ozdôb, niečo som podarovala, ale také malé mini ozdoby nikto nechcel.
 
- Zrecyklovala som girlandu-retiazku.  Urobila som také malé "ZMOTKY" -  zmotala som ich dokopy.
- Tiež som rozobrala takú reklamnú vianočnú guľu, ktorá bola poskladaná z malých rolničiek.  
- Malé vianočné guličky som už použila do venčekov viac krát, takže už niektoré nemajú konce na zavesenie, do venčeka akurát.

Vždy som mala venček zo živých vetvičiek jedle, ale potom opadajú a viac sa nedajú použiť.
 Teraz tento venček vydrží aj viac rokov, je veľmi pevný.

Šišky som nalepila na polystyrénový kruh. Všade,  kde ostalo trochu voľného miesta som nalepila ozdoby. Tak, aby polystyrén nepresvital.


   



Ostalo ešte pár šišiek, urobila som ešte ŠIŠKY S PIERKAMI.  Keď PIERKA na stromčeku, 
tak PIERKA aj na šiškách.




*******************************************************************************

             MOJA PRVÁ VÝHRA V GIVEAWAY A ASI AJ POSLEDNÁ

Sedím v práci, trochu pracujem a poštárka mi nesie veľkú obálku.  Nakoľko presne také obálky v práci dosť často dostávam, rýchlo rozmýšľam, čo som objednala.

AKÉ PEKNÉ PREKVAPENIE MA ČAKALO.

Dostala som balíček od INKY z Čiech. " NEZÚČASTNILA"  som sa giveaway, ale pozerala som si príspevky na  blogu a nakoľko sa mi páčili darčeky, tak som pochválila, že sú pekné a napísala som, že som zo Slovenska, tak sa vlastne ani nezúčastňujem.  Neviem či som regulérne vyhrala, alebo či som dostala  cenu útechy, ale na moje veľké prekvapenie SOM VYHRALA.
Balíček sa cestou trochu zatúlal, ale dnes došiel, veľmi , veľmi voňavý balíček.
 INKA vonia mi celá kancelária.
Najviac ma potešila taštička. Chodím na prechádzky so psíkom, moja malá kabelka má zlé zapínanie, takže nemusím riešiť novú taštičku, potom čokoládka, v krásnom darčekovom balení. 
Som veľmi na čokoládu, hm, hm........ bola veľmi dobrá :-).
Voňavé mydielko a asi vôňka s jelenčekom, vonia po škorici, ceruzka, pero, nalepovacie lienky...
                                                           INKA EŠTE RAZ ĎAKUJEM




                               PRAJEM PRÍJEMNÝ DEŇ, VEĽA INŠPIRÁCIÍ PRI TVORENÍ.

10 komentárov:

  1. Věnec vypadá bezvadně. Díky za informaci o bělení šišek.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Alenka dakujem, s tymi siskami , vlastne s jednou robim dalsi pokus. Musi to fungovat. Ked vyjde, tak este sem to pridam.

      Odstrániť
    2. Pár šišek jsem zkusila vybělit, nejsou úplně bílé, ale mě se líbí. Namočila jsem je na 24 hodin do Sava podle tvoji rady.

      Odstrániť
    3. Uz som sa na ne pozrela. Mozno sa na snehobiele ani nedaju vybielit, alebo sa rozpadnu.

      Odstrániť
  2. Taky bělím šišky a s naprosto stejným výsledkem jako ty. Tak mě těší, že aspoň v něčem se ti plně vyrovnám. Jsme to ale holky šikovný!!!! :-)
    Ale když ty bílý jsou TAK KRÁSNÝ!!!!!!!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Marcelka už mám 2 dni (48 hodín) namočenú jednu šišku v zavretom poháriku. Nezaťažila som ju, takže je na polovicu biela. Takže to funguje. Asi vylejem Savo, dám nové , šišku zaťažím, a bude biela. Keby sme zobrali sprej biely, párkrát prestriekali, už by boli hotové. JA SA NEVZDÁVAM :-).

      Odstrániť
  3. Zitka, ďakujem ti, že si bola u mňa na blogu a nechala mi tam komentár, lebo ja som objavila tým pádom teba a máš tu strašne veľa zaujímavostí. :) Budem s radosťou sledovať.
    A na Sardínii bolo nádherne aj preto, lebo sme sa tam nepotkýňali o turistov a celkom inak človek vníma tú krásu, keď je skoro sám. Vtedy sa to dá úplne inak vychutnať ako cez preplnenú sezónu.
    Bolo zopár turistov, ale málo, našťastie.
    Maj sa krásne a ďakujem. Dana :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Danka dakujem za navstevu , pozrela som si vsEtky fotky zo Sardinie, muselo to byt zaujimave..

      Odstrániť
  4. Uvidíme kresielká ?
    K darčeku ti gratulujem :-))))))))))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Uz su prerobene, len sa nedaju opierky pripevnit, lebo nechce farba vyschnut. Po tyzdni som to vzdala, obrusila znovu vsetko ,kupila ine moridlo a ani ta nejak neschne. Este dva dni. Pockam. No a upratovalo sa na zahrade a aj v dome,trochu malujeme, dceriny buduci svokrovci maju prist na navstevu.

      Odstrániť