štvrtok 26. novembra 2015

ADVENT V ČREPNÍKU NA OKNE

Kuchynské okno je miesto, kde neprežije nijaký kvet. Keď to chcem mať pekné, tak idem do Hornbachu, kúpim najlacnejšie kvitnúce rastliny aké majú, úplne jedno aké, len nech majú kvety, mesiac sa z nich teším, potom sa to znovu opakuje.
V sobotu bude u nás dosť dôležitá návšteva, na okne kvitne už len hyacint, ďalšie dva kvietky dožívajú.
Veď je ADVENT,  pred domom plno ihličnanov a niekoľko krabíc vianočných ozdôb. Niekde som videla na adventných sviečkach veľké čísla a veľmi sa mi páčili, tak som to všetko skombinovala.






Ako som hľadala čo dám na čačinu, našla som anjelika, čo som veľmi dávno dostala od dcér. Tak som sa mu potešila.





Posledné ružičky zo záhrady, smutný pohľad na okno.


PRAJEM PRÍJEMNÝ ADVENTNÝ VÍKEND.

6 komentárov:

  1. Milá Atizka děkuji za Tvou návštěvu a jsem ráda, že jsem tak mohla nakouknout i já k Tobě♥ určitě se budu ráda vracet. Kuchyňské okno máš krásně načančané.. a s těmi květinami na něm, jak jsi psala, že Ti nevydrží, na mém kuchyňském parapetu se zase nedaří rozmarýnu ani bazalce .. tak taky nevím proč ..ale my si poradíme .-) a načančáme ho jinak, že :-) .-) Vybrala jsi krásnou barevnou kompozici♥ moc se mi to líbí♥ Krásný čas adventní♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Susie, ďakujem za návštevu a za kladný komentár TAKY :-)

      Odstrániť
  2. Máš to krásne elegantné...tu už cítiť blížiaci sa čas vianoc...tak si to užívajte...mám tiež vytiahnuté krabice s ozdobami a vyberáme:))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Marcelka, teraz si dam pokoj, mozno este vonku nejaky crepnik a tesne pred Vianocami vytiahnem vsetkych Mikulasov a anjelov.

      Odstrániť
  3. Přeji ti příjemnou první adventní neděli. Pěkný adventní svícen.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Alenka dakujem, aj tebe prajem prijemny advent a som zvedava na tvoj bankovy vencek.

      Odstrániť