pondelok 30. novembra 2015

Lampáš na terase, ZIMNÁ VERZIA?



Pri upratovaní som si všimla, že fľaštičky na lampáši na terase sú za 2 roky veľmi špinavé. Rozhodla som sa, ze ich umyjem. Všetky aj so stužkami som dala do myčky a také sú teraz čisté, že je škoda ich dať teraz nazad.   
Tak som do "hniezda" dala konáriky jedličky, omotala som svetielkami na baterky, 
zavesila šišky, zvončeky a už týždeň ho NEVIEM ODFOTIŤ.
     Bolo zamračené, SLNKO NIKDE, ale z poza venčeka na fotke,  vždy niečo presvitalo, také
 NEBESKÉ SVETLO
Aj svetielka som zapálila,to svetlo tam vždy bolo, aj ráno, cez obed aj poobede.
Ta bodka hore v rohu je mesiačik.

   A tí moji dvaja psíkovia tam sedeli pod tým lampášom a
 POZERALI SA TAK DIVNE DO PRÁZDNEJ ZÁHRADY.  :-)
Ani zďaleka nie sú kamaráti ako na fotke.

     PRAJEM PRÍJEMNÝ  ZVYŠOK DŇA,  
    KRÁSNY ADVENTNÝ ČAS.

7 komentárov:

  1. Lampášikový venček ťa musí tešiť, dobrá premena !
    A tie psie dojemné chrbátiky :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hlavne tie psie chrbatiky, inak ten velky furt zahryzne do maleho krku, tak jemne, nech mu ukaze, ze ty si starsi malicky, ale ja som silnejsi.

      Odstrániť
    2. Toto su take male 15 minutove premeny a potom to neviem 2 hodiny odfotit. To ta hneva. Tabletom, fotakom s bleskom a bez blesku a nie je to ono.

      Odstrániť
  2. Prepáč...ale do frasa :-) stále čakam že kedy už pridaš novy zaujímavy príspevok veď u teba furt niečo zaujímave pekneee...a nič. Tak ma napadlo že ti idem napísať čo je s tebou a tu prekvapko veeeľa novych...a tak som si spomenula že si už o tom písala že sa u teba zastavil čas. No ten admin si s nami robi čo chce, hmmm...smola. Musim si ťa už zapamätať, že treba otvoriť tvoj blog aj keď mi nesignalizuješ na prvom mieste že maš niečo nove. Takže to hniezdo je úplne fantasticke. A najkrajšia je fotka ako sa ti havkáči spolu dívajú do záhrady, ako píšeš. Ahoj krásny advent prajem.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj Mery, tesim sa tvojej navsteve, hneva ma to nefungujuce sledovanie. Rozmyslam na inom blogu. Uz som skusala iny by fungoval.

      Odstrániť
    2. Jeeej iny blog to by bolo fajn...aj ja som rozmýšľala už tiež o inom mne sa tiež zasekla fotka, ale ja by som prišla o tri roky a veeeeľa príspevkov. keby sa dalo niečo take ako len preniesť všetko na iny blog hmmm...ak na niečo prídeš daj vedieť aj ja na tom pracujem. Ahoooj.

      Odstrániť
    3. Dobre by bolo preniest, ale asi sa neda. 6 mesiacov som rozmyslala, lebo som lutovala prispevky, uz som novy mohla mat davno .. Chcem urobit par prispevkov kde zhrniem hlavne prerabky s odkazom kde si to mozu pozriet ludia. Ale az po novom roku.

      Odstrániť