utorok 14. marca 2017

RENOVÁCIA PISACIEHO STOLA

RENOVÁCIA PÍSACIEHO STOLA

Je tu september a moja dcéra sa rozhodla (nie dnes, už dávnejšie) že ide znovu chodiť do školy.
Nakoľko jej písací stolík má teraz v pracovni jej manžel, zistila, že kozmetický stolík na ktorom má počítač jej na učenie nebude stačiť, že je nepohodlné pri ňom sedieť, zišiel by sa ďalší stôl.
V pivnici v kotolni máme už niekoľko rokov starý stolík z r. 1975, je zahrabaný 15 rokov pod kartónmi a rôznymi súčiastkami od auta a vecami, že ten by si zobrala do izby.
 Veď to bude len na pár mesiacov, je jedno ako vyzerá.  
S manželom sme vytiahli stolík na dvor. KATASTROFA. 


Čo s ním?  Nebude lepšie za 100 € kúpiť nový?. 
 Lenže toto je "bytelný", t.j. veľmi pevný stôl, s kovovými nohami, vrch stala a predné časti zásuviek drevo.
Dnešné stoly veľa nevydržia, takže zišiel by sa, pozdejšie by som ho ja používala ako pracovný stôl.


Tak dobre, skúsim odstránim farbu a potom stolík namaľujem. Chcela som farbu obrúsiť, ale nešlo to.
Tak som kúpila odstraňovač starých náterov a s tým som odstránila väčšinu farby. 
 Potom som zvyšok obrúsila. Kde farba dobre držala,  tam som len zľahka prebrúsila. 

Musela som ešte zatmeliť dierky, ktoré tam predošlým majiteľom ostali po pôvodných úchytkách a
 tiež po zámkoch.
Rozhodovala som sa medzi bielou a sivou farbou.
  Nakoniec som použila svetlo sivý Balakryl.  

Tie veľké diery sa mi nepodarilo úplne prekryť, ale časom už niečo vymyslím. 


Chcela som kúpiť iné úchytky, ale nakoniec som od toho upustila.

                                             Myslím si, že stolík vyzerá úplne super.
Nakoľko je veľmi ťažký aj bez zásuviek, tak stolík čaká na dvore na chlapov aby ho vyniesli na poschodie.


ZHRNUTIE:  - práca 2 dni (z toho pol dňa hľadanie nových úchytiek, ktoré som nakoniec nekúpila) ,
                      - farba 6,80 €
                      - polovica z odstraňovača náterov  (šetrila som) 3,40 €
                      - malý zvyšok  striebornej farby na kov, mala som doma.
                                                     = 10,20  €
                                                OPLATILO SA, ČO POVIETE ? 

5 komentárov: