štvrtok 28. júla 2016

DIY OBROVSKÉ PAPIEROVÉ RUŽE


NIČ NESTÍHAM.
Nestíhám  v práci, nestíham doma, nestíham na dvore a v záhrade,  nestíham kamošky, nestíham blogovať, nestíham šiť, nestíham chodiť na prechádzky so psíkom, NIČ NESTÍHAM.
Termín svadby mojej mladšej dcéry sa blíži. Snažím sa diétovať,  potrebujem nové šaty, látky sú nakúpené ale nestíham  (či nie je chuť) ich ušiť, tak hľadám po obchodoch.  Chodím cez víkendy na jednu chatu, na druhú chatu, na výlety s kamoškami, recyklujem šaty, prerábam ich, prešívam, ale nestíham fotiť a dať fotky na blog.

          
  Navštívila som požičovňu a predaj svadobných a spoločenských šiat CEREMONI.
( http://www.ceremoni.sk/ - tak trochu reklama, ale prečo nie). Salón vlastní moja dobrá kamarátka, má šaty španielskej značky PRONOVIAS.    Začína robiť svadby na kľúč a ukazovala mi rôzne fotografie ako si  predstavuje výzdobu svadby ona a medzi inými fotkami som zazrela rôzne papierových kvety. Niektoré sa mi páčili, niektoré nie, ale nedalo mi to a rozhodla som sa, že dcére na svadbu nejaké kvety vyrobím.


Pokračovanie, mini návod, viac fotiek nájdete na mojom druhom blogu         Kliknite sem 


 PRAJEM PRÍJEMNÝ ZVYŠOK DŇA,
 KRÁSNU DOVOLENKU, 
FANTASTICKÉ PRÁZDNINY, 
 KRÁSNE LETO

1 komentár:

  1. Jsou krásné ty papírové růže!!Také bych je chtěla umět vyrobit! Snad bych to zvládla ,ale jak je tady přesně řečeno, nestíhám, pořád není na to čas, což je škoda!! Děkuji za inspiraci!!

    OdpovedaťOdstrániť