utorok 14. marca 2017

DIY konferenčný stôl z orechového dreva - DIY COFFEE TABLE


Stolík je konečne HOTOVÝ.  Vďaka studenému počasiu to išlo veľmi veľmi ťažko.

Včera večer sme našim mladým stolík odniesli a chlapi si na neho pripili domácou slivovičkou

NÁVOD












Dosku som začala brúsiť a vyrovnávať elektrickým hoblíkom, vonku bola strašná zima, ale nahoblovala som 2 vedrá pilín. Po hoblíku ostali malé milimetrové ryhy, ktoré bolo treba odstrániť

Zimu veľmi zle znášam, tak som sa presunula na horné poschodie v dome, do jednej skoro prázdnej izby..

Túto krásavicu som uvidela takto opretú na jednej píle. Ešte som nevedela či ju kúpim, ale fotku som si urobila. Doska stála 45,- €






















Všetko som pozakrývala igelitom.  Zaťov otec mi požičal kefovú brúsku, lebo s mojimi elektrickými išlo odstrániť ryhy veľmi ťažko.  Aj keď som skoro všetko pozakrývala igelitom, po brúsení bolo  od prachu všetko polepené.  Izbu som upratovala 2 dni. Musela som povysávať steny aj plafon a potom všetko ešte utrieť handrou. Zo zeme som postupne pozametala ďalšie 2 vedrá drevného prachu. Hrôza, ale urobila by som to znova.


Keď už bola doska hladká a jemná, tak som drevo NATRELA VOSKOM a prilepila odlupujúcu sa kôru. Zať chcel stolík aj s kôrou. Dcéra bez kôry, tak som aspoň tú kôru poriadne obrúsila.

Na rade bol manžel, aby urobil PODNOŽKU pod stôl.  " NAČO SA PONÁHĽAŤ, veď v zime sa nedá zvárať."

Stratila som trpezlivosť a trochu som sa poprechádzala po obchoďákoch a našla som čo som chcela.
Za 33 € ( vo veľkej zľave) som kúpila sklenený stôl na kovových nohách.

Hornú sklenenú dosku  s Brooklynským mostom veľkú 110 x 55 cm niekde ešte použijem.   Nožičky chvalabohu sedeli a manžel ich pripevnil na stôl.

TAK A "UŽ  JE TO UDĚLÁNO,  UŽ JE TO HOTOVO"




Dcéra so zaťom bývajú v dome zatiaľ len mesiac, chýba im ešte veľmi veľa vecí a okrem dvier a kobercov a zábradlia a obrazov a..................  im chýba KONZOLOVÝ STOLÍK  (no dobre, nie je to najdôležitejšie, to viem) pod schody. Presne tam, kde je ten biely stolík, MATERIÁL AJ PREDSTAVU UŽ MÁM, LEN KEBY UŽ BOLO TEPLEJŠIE :-).



Na internete som našla pár stolíkov ako INŠPIRÁCIU.







   Ešte polička a posteľ z orechového dreva z môjho blogu, čo som odfotila na výstave nábytku.
                                      Posteľ mám radšej čalúnenú, ale tá polička je božská.

Toto  posledné foto som pridala pre ten dlhý stolík čo je pod TV.  Tak presne taký si predstavujem k tomu môjmu  stolíku.

PRAJEM PRÍJEMNÝ DEŇ A VEĽA RADOSTI V NOVOM TÝŽDNI.

3 komentáre:

  1. Zito, doháním čas a čtu příspěvku pozpátku... Každopádně nestačím koukat, jaká nádhera vychází z Tvých rukou. Miluji Tvůj "recyklátorský" um! A.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Zituš ty nemaš rešpekt pred ničím u😰 si fakt skvelá !!! Krásny stôl!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Erika ďakujem, nechceš radšej chodiť na môj nový blog? atize-neublog.blogspot.com Sem presúvam len niektoré moje príspevky, tam je toho o trochu viac.

      Odstrániť