nedeľa 25. októbra 2015

Moja malá zbierka koníkov


 MOJE KONÍKY

Tohoto koňa som si kúpila na burze starožitností pred 13 rokmi. Páčil sa mi, že je strieborný a nie je na podstavci. Má skoro 40 cm, je poriadne ťažký.





Dcéra išla na dovolenku do Indie. Čo ti mám priniesť?  Nejaký vejár, alebo koníka. V celej Indii nebol ani jeden koník, až došli do nejakého starožitníctva a tohoto koníka vysypali z jedného veľkého vreca, spolu s ďalšími haraburdami.
Nechcem zbierku koníkov, ale asi pred mesiacom som s manželom išla na burzu starožitností.  On hľadal starý zámok a ja som sa len kochala.  Prichádzala veľká búrka a koník už bol zabalený v krabici. Zachránila som ho. Určite odstránim ten podstavec.
Kupovala som si do kancelárie stôl v nábytkárstve a oni tam tak stáli na jednej komóde, elegantne sklopené hlavy.  Kúpila som si toho malého a toho veľkého som dostala k nemu na Vianoce.
                      PRAJEM PRÍJEMNÝ ZVYŠOK DŇA A SPOMAĽTE, PRÁCA POČKÁ.

14 komentárov:

  1. Asi zdvihnutý prst, aby človek spomalil. Prajem krásny začiatok týždňa. Andrea

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Urcite, naozaj teraz je toho na mna trochu vela,ale vsetko su to veci, ktore rada robim, len chcem vela stihnut.......

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Určitě je dobré občas zpomalit a přerovnat žebříček hodnot.... Jsem moc ráda, že jsi vyvázla bez újmy.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tiež sa čudujem, dopadlo to veľmi dobre, najme s tym autom, každú chvíľu je tam na tom mieste búračka. Teraz mi je jasné prečo. Ale aspoň som si oddýchla a skoro celý víkend prespala.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ano ano zdvihnutý prst...ja tiež neviem oddychovať, a zamyslela som sa nad tvojou úvahou. Pekný týždeň prajem.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Asi starnem, (vlastne určite starnem), chcem všetko, teraz, hneď a užaj........ a čas tak uteká, ale práca nemá nohy, neujde :-) Počká si na mňa :-(

      Odstrániť
  6. No vydržať sama so sebou, v svojej prítomnosti, bez aktivity, to je najťažšie..., kvôli mojim som musela hodiť takúto spiatočku...
    Koníky sú náádherné, moja Dorotka by odpadla :-)...ja už nemám nič, vtedy som ti písala, že som musela pomaly všetko oferovať...možno časopisy a zopár kníh ostalo, ešte čakajú čo im vytvorím v podkroví..
    :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Alenka to si len myslis , ze nebieras uz nic? Kolko mas kavovarov? Pokial viac ako jeden, uz je zbierka :-). Tak uplne, uplne bez aktivity som nebola. Upratovala som trochu, navarila som si, nejaku malickost som vyrobila, ale nestrhala som sa. Cas ide velmi velmi rychlo. Ved uz je pondelok zase.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Kam a načo..na prízemí nemám nič len skriňu, videla si všetky izby, nepatrí mi žiadne miesto....kávovar je len jeden náš, máme ho druhý rok, najlacnejší...druhý je dcérin,svadobný dar od svokrovcov, prišiel s mojou skrinkou dole, keď sme ich dali do radu v kuchyni...pink nie je kávovar je to môj známy robot, prvý kuchynský...takže zbierka sa nekoná...TV sme nemohli mať, pre ťažký stav detí, bolo treba s nimi robiť až kým nezaspali, čítali sme počúvali rozhlasové hry a ako to robia nejaké mamy aj teraz, tvorili sme , pc mal Milan, keď bol väčší, cd sme si kupovali kvôli nemu, najmä pre deti...
      Prízemie poznáš, obývačka, skrine sú šatníkové, aby sme uvolnili chlapcovi izbu, pár kníh na okne, chlapcovu izbu poznáš, jedna skriňa je moja, jedna jeho, ostatné je jeho, mám tam pár časopisov, ktoré teraz vytriedim a dám k mužovi do pracovne, prestala som s nimi práve v tomto čase, nič nové tam nenachádzam a blogy a piny stačia..., potom komora, tam spíme, mám tam len zopár osobných kníh......a kuchyńu tiež poznáš,mám tam teraz zbierku jabĺčkových kompótov.... tv máme pre Mila a obrazovka je zaťova, tiež ju dostal na svadbe.Teraz sa tvorí mužovi pracovňa, už som si vybalila nejaké knihy, ale už viackrát sme obdarovali miestnu knihovňu...poháriky na kávu, je u ná zbierka, nič viac.

      Odstrániť
    2. Človek príde časom nato, že načo sa obklopovať vecmi, stačí len to, čo potrebujeme pre život. Tú zbierku kávovarov som myslela... :-) Ja som taká povaha, rada posrandujem, rada sa pousmejem, nemyslela som to ako podpichnutie. Ja nemám ani jeden kávovar, lebo nepotrebujem. Asi preto ma napadol kávovar. Nedávno som bola na prechádzke so psíkom a nedalo mi to nevojsť do starožitníctva, mali krásne vejáre, a ďaľšie veci, ale peniaze by som už zato nedala. To by muselo byť skoro zadarmo..... To jest tak do...... no ..... 15,- €, ale muselo by ma to zaujať ale naozaj.

      Odstrániť
  8. Hi ,,,ve your house and your blog l you have a new follower from Chile
    Angelica

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Zdravím,ty koně to je paráda.Jezdila jsem na koních tak malá poznámka ,tu hlavu má na kolmici,což je nutnost v drezůrním ježdění:-)Ráda se zas kouknu jestli se Vaše zbírka nerozrostla:-) Máte MOC krásný blog!!!!Dája

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Daja, ja ich vlastne nezbieram len sa tak pozbierali ze su styria. Zbieram vejare, ale vlastne uz ani to. Nemam miesto. Dakujem za navstevu a ta pochvala, to ma velmi tesi.

      Odstrániť