streda 14. októbra 2015

ŠÍPKOVÝ VENČEK


VENIEC ZO ŠÍPOK A HORTENZIE

Musím sa priznať. Ako som si tak pozerala  rôzne blogy a videla tie krásne venčeky, až som sa hanbila sama za seba :-). Ja som mala na dverách až do teraz veľkonočný venček aj s vajíčkami. Vyrábam krížom krážom všetko a venček nie som schopná vymeniť za niečo aktuálnejšie. 
Včera večer som sa vybrala k hlavnej ceste ostrihať šípky.  Nakoľko bola tma, tak som si nevšimla, že skoro všetky šípky sú prezreté. Keď som viazala šípky, odpadávali hlavičky, veľmi ťažko sa s tým pracovalo. Vo výsledku mal venček aspon 1,5 kg a na to, aby som bola spokojná, by som potrebovala ešte dosť veľa. 
Inak taká škoda že rastú pri ceste , taký dobrý lekvár by z nich bol. Čo mám v záhrade, sú malé a nezrelé.
 ********************************
Na základ som použila vŕbové konáre, tak ako pri venčeku z čerešňových púčikov  TU.
 






 

Nedávno sa dcére z postele odtrhol 5 cm kúsok šnúry zo záhlavia postele a zať vraví, odlož mamke, urobí z toho druhú postel (náš MacGyver) :-) .  

PRAJEM PRÍJEMNÝ ZVYŠOK DŇA 

9 komentárov:

  1. No jo, vtipný zeťák - to já mám taky. :-) Jinak- věneček je parádní. Když se o výrobu věnečku pokusím já, vycházejí mi z toho vždycky proplešatělý šišouni, nic hezkýho...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Marcelka rada čítam tvoje príspevky, vždy sa na nich zasmejem, sú tak milo, vtipne, pozitívne napísané.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Děkuji. Snažím se a budu se snažit i dál. Každodenní realita bývá dost smutná, tak se pokouším na všem vidět aspoň zrnko něčeho pozitivního.

      Odstrániť
  3. Presne to som chcela napísať, že aj negatívne veci vieš opísať tak milo-pozitívne.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Diky za virtuální návštěvu na mém blogu.
    Věneček je nádherný. Já jsem se k podzimním dekoracím ještě nedostala. Eva

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Evka ja som s týmto venčekom ako jesennou dekoráciou aj skončila. Nejak som ešte Haloweenu neprepadla, takže tekvičky tento rok určite nebudú. ďakujem za návštevu.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Venček je krásny. (Ešte aj teraz, alebo teda, keď si ho ukazovala "zvädnutý" naposledy) Mne sa asi viac páči tá prvšia verzia - bez hortenzie. Ale to je si otázka vkusu, mám viac rada jednoduchosť, než nádych romantiky. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj mne sa páčil viac bez hortenzií, (vypadli po týždni), ale nevieš dopredu ako to dopadne. Dakedy to predimenzujem. Máš pravdu, vyzerá pekne aj zvädnutý a preto som ho nevyhodila, len presunula z hlavných dverí na terasu :-) Škoda by ho bolo. Mám na blogu ešte jednoduchší venček z čerešňových púčkov a aj keď mám rada šípky, na ten som viac "hrdá" lebo som si ho sama vymyslela.

      Odstrániť
  7. Ten je vážně nádherný!!! Moc se povedl!

    OdpovedaťOdstrániť