utorok 25. augusta 2015

DIY KRYŠTÁLOVÝ LUSTER - na chalupu

KRYŠTÁLOVÝ LUSTER NA CHALUPU? - PREČO NIE.

Kde bolo, tam bolo, pred domčekom rástla obrovská TUJA. Zatienila všetko, v domčeku bola vždy tma, tak sme ju museli vyrezať.  Konáre sa nanosili na terasu a tam schli a zavadzali a ......ako sa na konáre bez lístkov pozerám , tak vidím krásne vetvičky.   


Celý týždeň som bola na chalupe, zobrala som si so sebou 15 metrov látky , 2 šijacie stroje, chcela som ušiť nový poťah na gauč, ale ako som prehodila látku cez gauč, tak ten pôvodný sa mi páčil viac. Všetko som pobalila a robila pomocníčku manželovi pri prerobení elektriky v chalupe a kuchárku.
 Lenže upratovanie nie je pre mňa dosť KREATÍVNE, varenie len nutnosť, tak som medzi zametaním a vysávaním a podaj mi ......... viazala vetvičky a vyrábala luster.
Nakoľko  LUSTER sa dá urobiť zo VŠETKÉHO čo neutečie a v kuchyni máme jeden naozaj škaredý (škoda že som ho neodfotila), tak som sa rozhodla, že luster z vetvičiek sa bude hodiť. Celý luster ma vyšiel na 5,50- €.

 
Prvý pokus mi nevyšiel.  Luster som vyrobila z najjemnejších prútikov a ešte som ho sprejom nastriekala na bielo. Pripomenulo mi to Vianoce a tie som nechcela mať po celý rok.

Potom som ho urobila zo stredne hrubých konárikov
 a chýbalo tam niečo. Bolo to také obyčajné, chcelo to
stužky, alebo som myslela na keramických vtáčikov. Veľa keramických vtáčikov. Takých aby vyzerali ako živý:  1)  také nekúpite  2) bol by to naozaj drahý luster.

Nakoľko pri výrobe LUSTRA Z PLETIVA A KRYŠTÁLOV  TU  sa mi zvýšili kryštáliky, tak bolo rozhodnuté.

Pred tým sme mali 100W žiarovku a ledva sme videli, lebo žiarovka bola vo vnútri lampy a svietila akurát na stôl, teraz pri 60W žiarovke je osvetlená celá kuchyňa.

 
  Pôvodný ratanový luster som už trochu poopravila a umiestnime ho namiesto toho škaredého lustra.
                             Do bytu by som si ho nedala, ale na chalupu sa hodí. Čo poviete?


                                                  PRAJEM PRÍJEMNÝ ZVYŠOK DŇA

14 komentárov:

  1. Luster je nádherný a celá miestnosť žiari...nádhera...krásne...premena zo šedivej komôrky na krásnu miestnosť zo zámku....a tá modrá k nemu...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ´Práve som chcela tiež napísať, nádherné, rozprávkové, tyrkys, biela, sklo, drevo...úžasná kombinácia...:-)))))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. I já dávám palec nahoru :-) Nový "lustr" se mi moc líbí a místnůstka i díky němu vypadá kouzelně. Krásný večer A.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Vypadá to nádherně, přímo pohádkově- ale to už tady bylo řečeno.... Prostě je to zase další z tvých úžasných předělávek.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Pravdu povediac, tú modrú farbu až tak nemusím, ale chalúpku sme kúpili s modrými oknami a trámom. Prerábala som len lavicu, a kuchynskú linku . Chystám sa okná a trámy natrieť na bielo, ale nie je čas, furt sa tam niečo prerába, teraz elektrika, najbližšie kúrenie. .... Ďakujem za milé komentáre..

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Parádní nápad. Dobré oživení tradičního interiéru.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Vždy tvrdím, že nechcem mať z chalupy múzeum.Mohla som dať nejaký klasický keramický, ale to by nebolo odo mňa. Ďakujem Vierka za milý komentár

    OdpovedaťOdstrániť
  8. No fantastickeeeee.....čo viac dodať si kúzelnička s nápadmi.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Tak to je velka nadhera !!! Ten by se mi taky libil. Jsi uplna kouzelnice !

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Dobrý deň, chcela by som sa informovať či by ste nám na svadbu mohla vyrobiť takýchto drevených lustrov, tak 5 kusov?
    Mail : nikuska16161@azet.sk

    Ďakujem, Tešlárová

    OdpovedaťOdstrániť