utorok 17. marca 2015

Venček z čerešňových púčikov

                            Venček z čerešňových púčikov

 Vždy sa mi páčili "jednoduché" venčeky. Venček zo šípok, zlatého dažďa, imela, bahniatok a nič viac, nijaké ďalšie lístočky atď. Môj venček je vyrobený zo zafarbených čerešňových púčikov a podľa mňa už nepotrebuje nič, možno len trochu ozdobiť. 
Minulý rok sme ostrihali čerešňu a konáriky ležali na zemi a povedala som si, aká škoda. A dostali druhú šancu.
Čo budeme potrebovať?    dlhé vŕbové prútie na základ 
                                             púčiky , nemusia byť z čerešne, 
                                            akrylovú farbu, ja som použila ružovú 
                                            tenký drôt alebo špagát, nožnice na konáre, štetec
                                            lepiacu pištoľ som použila len na doplnenie miest ktoré boli prázdne
Podľa mňa rozpis - ako sa to robí, netreba, z fotiek je to každému jasné













Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára