pondelok 24. augusta 2015

PREMENA POSTELE - nové záhlavie


Tehlovo červená postel sa mi NEHODILA do mojej tyrkysovej spálne TU , tak som musela niečo urobiť s pôvodnou posteľou. Nakoľko posteľ je dobrá, tvar postele sa mi páči, tak som ju vlastne celú prekryla látkou. Podľa toho, aké dám posteľné obliečky, (mám 4 rôzne farebné variácie), spálňa je dakedy romantická, dakedy elegantná , moderná atď.....

                     
                      Keď sa mi ŽLTÁ "OKUKÁ, nie je problém odstrihnúť gombíku a dať inú látku.


Hneď na začiatok som celú posteľ dookola zakryla bielou plachtou, ktorú som pripevnila na rám postele pod matracom. Potom som prekryla záhlavie tenkým molitanom. Posteľ mala byť inej farby, vyskúšala som snáď všetky farby, bielu,  béžové, sivú, všetky odtiene modrej, ale nejak ma zaujala táto zlato-žltá farba.

Do molitanu som urobila dierky, z jednej strany som dala mini gombíky žltej farby a z druhej veľké gombíky (rôzne zbytky, čo som našla ) aby sa dali poriadne vtiahnuť malé gombíky do vnútra molitanu.


   Tak toto je z prerábky spálne už naozaj všetko.  

PRAJEM PRÍJEMNÝ ZVYŠOK DŇA

6 komentárov:

  1. Veľmi príjemné, ja som mala v paneláku záhlavie na tyči, kovovej, čiernej, bol to maslovobiely plochý vankúš s ušami na zips, zvliekací, špecialne na ten účel ! z IKEA...bolo to fajn a efektné...tieto odtiene si trafila k sebe !
    Ja som zapošívala jedny závesy bez Mila 3 hodiny !

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Už som sa pozrela na tvoj blog, nedalo mi to prečo 3 hodiny? A došla som k tomu, že sa vôbec nešili, ale žehlili a merali 3 hodiny. Šikulka, vyzerá to útulne s tými závesmi.

      Odstrániť
  2. Moc se mi proměna líbí.Hezký den Věra

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ty môžeš ísť do telky do premien...inak aj môj názor, že textílie vedia navodiť najrýchlejšie výraznú zmenu miestnosti...super...

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Každému vravím, že v druhom živote budem dizajnérka, alebo maliarka, alebo niečo také..... :-)

    OdpovedaťOdstrániť