štvrtok 1. októbra 2015

MUROVANÁ MINI KUCHYŇA

Keď sme kúpili chatu na Morave, tak aj keď bola chatka veľmi malá, mala všetko - aj kuchynskú linku, ktorú si pôvodní majitelia sami urobili z PREGLEJKY. Dlho sme rozmýšľali akú kuchyňu tam dať, chcela som tam natlačiť moju kuchynskú.linku z domu, ale neprešlo mi to--------- :-).

        V jednom príspevku som už uverejnila fotku tejto kuchyne, ale našla som pár fotiek z realizácie.

Rozhodnutie prerobiť kuchyňu padlo, keď sme v Baumaxe uvideli zlacnenú pracovnú dosku v drevenom dezéne. Kúpili sme tehly a všetko potrebné a manžel začal murovať. Samozrejme ja som bola murárska pomocníčka. 

Nakoľko si starú kuchynskú linku  majitelia sami vyrobili a majiteľ bol kuchár, tak to nebolo až také zlé,  len materiál a spracovanie bolo strašné.  Ten záves som už ja zavesila, aby som zakryla dieru na smeti.                                                                                                                                                            




 Obklad som lepila viac ja, ako manžel,tu sa naše funkcie vymenili a spárovanie to je moja práca.



 Dvierka som na linku nechcela nijaké, lebo keď prídete na chalupu po dlhom čase, .......... tak radšej nech to vetrá.   Nad linku som plánovala nejaké malé starožitné skrinky, ale zatiaľ som nič vhodné nenašla.
Ten strašný luster z umelej hmoty tam už samozrejme nevisí, dvere a rámy dvier sú už pekné biele.

Akurát som nedávno našla polámanú poličku v jednom obchode za 5 €, no NEKUP TO. Trochu ju polepím, upravím, nech nevyzerá taká nová a už ju tam vidím a vidím aj starý rebrík zavesený nad linkou.

PRAJEM PRÍJEMNÝ ZVYŠOK DŇA 

7 komentárov:

  1. Ahoj Zitka, prelúskala som sa celým tvojim blogom ( neviem prečo až teraz :-) ) a teda úplne žasnem...si neuveriteľne šikovná, máš skvelé nápady, všetky DIY projekty a prerábky sú perfektné...zrkadlový stolík v spálni ma dostal, urobila si z nej luxusnú spálňu hodnú časopisu...už mi neujde žiadny tvoj príspevok :-) Pekný večer Ti prajem. Danka.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Dakujem za mily komentar, ja sa sem tam pozriem ku tebe :-). Inak neviem na to prist preco, ale nefunguje mi sledovanie.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Zase úplne perfektneeeee...a to modre okienkoooooooo ach moje nervy super.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Maria akurat to modre okienko som chcela natriet na bielo, mozno pockam este par rockov.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Dobry den, rad by som sa opytal ako a cim ste prichytili pracovnu dosku linky k murikom.

    OdpovedaťOdstrániť