sobota 8. augusta 2015

RÝCHLA DOMÁCA ZMRZLINA

 DOMÁCA ZMRZLINA-  Po prvej jahodovej zmrzline TU, som si povedala, že keď bude príležitosť, tak vyskúšam aj iný recept. Príležitosť prišla teraz, kamoška na jednej nemeckej stránke videla tento recept a vraví mi "vyskúšaj už urobiť túto zmrzlinu"a "prečo ju nevyskúšaš ty?" "lebo keď bude dobrá, tak ju zjem celú sama a vy ste štyria, tak si ju rozdelíte.
Na základ potrebujeme :  1 šľahačkovú smotanu
                                           1 konzervu sladeného SALKA
Mne sa zdala jedna konzerva cca 350g veľa, že to bude veľmi sladké, tak som kúpila v LIDLI  malé balenie obyčajného a nakoľko mali aj kakaové, tak 1 balenie kakaového salka.  Použila som z 2 x 125g balenia cca 2 x100g. 
POSTUP: Nič jednoduchšie. Vyšľaháme jednu šlahačkovú smotanu.


Rozdelila som šľahačku na polovicu a pridala salko. Do jednej polovičky obyčajné, do druhej kakaové.























Na spodok vanilkovej zmrzliny som dala maliny , zavrela nádoby a dala som do mrazničky. Zmrzlinu som nemiešala, ale asi raz by som teraz premiešala, nech salko a maliny sú rovnomerne rozložené (premiešané)..



Čakáme, kedy zmrzlina
zmrzne, poháre sú už  pripravené

Zmrzlina bola sladká až až, kľudne by som dala aj menej salka.  Do základnej masy môžete samozrejme pridať rôzne príchute, škoricu, ovocie, strúhanú čokoládu, polámané keksíky, poprípade pridať karamelové salko........
Zmrzlina  nie je vodová, je krémová, hladká a netvorili sa kryštáliky.

TREBA VYSKÚŠAŤ , PRAJEM DOBRÚ CHUŤ

3 komentáre:

  1. Zmrzlinka vyzerá vábne...v tomto teple úplne ideálne...ale momentálne som zničená z tej horúčavy, že som rada, že si spravím vodu do pohára:))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Zmrzlina bola urobena ked bolo "len" 30 stupnov. Zjedla sa hned. 3 dni v tom teple sme prezivali pri tv.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Páni, vypadá to úžasně a v těchle horkých dnech tahle dobrota určitě "bodne" ..... Marki

    OdpovedaťOdstrániť