piatok 24. apríla 2015

Spálňa konečne hotová - prerábka -11 x DIY

SPÁLŇA

Spálňa je konečne HOTOVÁ.  Z bordovo-bielej, je teraz tyrkysovo-žltá spálňa.  Najväčší problém bol, akej farby dám posteľ. Vyskúšala som všetky odtiene béžovej, bielej, modrej a fialovej. Najviac išli tmavé odtiene, ale nechcela som tmavú posteľ, až keď som dala žlto-zlatú farbu (látka ostala zo závesov z obývačky) až vtedy som si povedala, že môže byť. Zhodou okolností, mali v obchode k tomu aj jemnučkú, mäkučkú deku. Taká zvláštna farba, netypická, zlato-žltá. 
                               Trochu menej žltá a menej krikľavá ako na fotkách.
 
PôVODNÁ SPÁLŇA - bola tmavá, aj keď to na fotke tak nevyzerá.                                                         


Pôvodný nábytok, ktorý sa prerábal

                                                                ZHRNUTIE
        V spálni som prerobila, alebo vyrobila 11 vecí.

1. OBRAZY   Tie tyrkysovo-žlté OBRAZY  ( zapadajúceho slnko nad oceánom :-)) sú premaľované pôvodné červené ruže olejkami.
2 ZENTANGLE OBRÁZKY - nad posteľou. Celá izba bola až príliš zladená, až to nebolo pekné, tak sa farebné obrazy dostali na bočnú stenu a za posteľ som nakreslila mne veľmi blízke dve osoby, k tomu som dokúpila aj čierno-biele podušky.                                                   
3+4 KOZMETICKÝ STOLÍK TU ,
TABURETKA TU
5+6-7 SKRINKA  TU, ZRKADLO TU, KRESLO TU













 











8. LUSTER z PET fliaš (bezpečnosť zaručená, mám doma okrem iného elektrikára, lístočky sú vzdialené 20 cm od svetelného zdroja). TU

9. POSTEĽ - nakoľko je posteľ otváracia, tak som mohla dať len 2 cm molitan, nato som našila mini žlté gombíky. Posteľ som dookola prikryla bielou látkou.
S bielymi lôžkovinami sa mi to páči viac.
             



10. TABURETKA VEĽKÁ
-ostal molitam
-modrý zamat z kresla
- nohy z dvoch stoličiek.
načo to skladovať, zíde sa, keď sa večer vyzliekame 






Sklenený črepník 
Číre sklo mám veľmi rada


11. KRAJČÍRSKA FIGURÍNA - ušitý len poťah a používaná ako držiak na šperky. TU


             Na druhej strane je vysoká skriňa.
             Tá ostala tam kde je a taká ako bola.


A končím realitou. Manžel sa NECHCE VZDAŤ NOČNÉHO STOLÍKA a Rudy nechce zliezť z postele.
A dáva mi to patrične najavo, obrátil sa mi chrbtom.

THE END

PRAJEM PRÍJEMNÝ ZVYŠOK DŇA

10 komentárov:

  1. Mne sa to veľmi páči, je to veľmi zaujímavé a hlavne všetky tie Tvoje krásne výtvory. Si taká šikovná. Andrea

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Andrejka od Teba ma to zvlášť poteší keď pochváliš, aj keď máme iný štýl, Tvoje výtvory a fotografické umenie sa mi vždy páči. Keď je čas, tak si pozerám Tvoje staršie veci. Napríklad pisací stolík Tvojej dcéry, tak ten je super....

      Odstrániť
  2. ...nielemže sa bavím,ale aj chválim a obdivujem....nechám si to odležať a napíšem...
    ...ten pes !!! ..ako u nás...
    ...práve prerábame spálňu na synovu izbu a my ideme do jeho komôrky...máme také zoskupenie skríň,v strede slkeneno čiernu,odraz v skle...,po bokoch hasprové skrine,pretreté tabuľovou čiernou...
    ...ústredný ostáva fotoobraz z IKEA,lianový most zanikajúci v hmle,mala som ho oproti kovovej manž.posteli,ktorej zvislé tyčky,sledovali lianové povrazy...obraz máme na sivej stene,kde elektrikar krížomkrážom viedol káble a el.krabice A ZABUDOL KDE !...a tak sa tam nedá vrtať...:):):) papa

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Alenka ďakujem za pochvalu. Prv som ti napísala, že neviem čo je to slkeneno čierna a hasprová skriňa ale bola som na Tvojom blogu, je mi to jasné. Sklenená skrińa a skriňa ktorá sa zaviera na haspru. :-) No dobre.....

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Moc pěkné, svěží a útulné. Povedená ložnice. Hezký den Renata

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Dobrý deň, mohla by som vedieť, kde ste si dali vyrobiť tie tmavé skrine čo máte v spálni? Alebo ste si ich vyrobili vy? Presne niečo také hľadám do našej spálne, ale také krásne som nikde nevidela :). Ďakujem za odpoveď. Martina

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tie skrine boli kupovane pred cca 7rokmi v jednom nabytkarstve v Kosiciach. Vtedy ich mali aj inych farbach. V tom nabytkarstve predavaju nabytok z Nemecka, nie je pouzivany ale taky co uz bol niekde vystaveny. Mam pocit ze uz ich tam nemaju. Sem tam tam skocim len sa pozriet.

      Odstrániť
  6. Nemám slov ..... úžasná proměna !!!!! Marki

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Páni, tak toto je Alenko opravdu povedené! Prohlídla jsem si to tu celé a jsi neskutečně šikovná!

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ďakujem za milú návštevu, pozrela som si Tvoj blog, máš krásneho synčeka. Nechala som ti tam komentár, ale nejak to blblo, neviem či to nakoniec prešlo. ZITA- ATIZe

    OdpovedaťOdstrániť