pondelok 29. júna 2015

ŠATY - PREMENA

Mám veľmi rada PRÚŽKOVANÉ  OBLEČENIE, prúžkované šaty, tričká, pulóvre, sukne,  nočné košele, všetko...   Zrazu som zistila, že už mám 5 šiat skoro rovnakých, všetky samozrejme prúžkované.  Jedny šaty som si kúpila v H&M  za 9,- €,  sú mi trochu kratšie, ako poväčšine nosím, ale mali pekný výstrih,dobrý strih, fantastickú cenu a boli PRÚŽKOVANÉ, tak prečo nie. Niekto sa ma z rodiny opýtal, či už také náhodou nemám :-) ? 
Nakoľko sú na nerozoznanie od ďalších, rozhodla som sa, že s nimi niečo urobím a najlepšie by bola nejaká APLIKÁCIA.  Začala som hľadať vo svojich vyradených veciach, (už ich nevyhadzujem, čo nedarujem, to odložím, určite sa niekedy zídu.).
Našla som prúžkované tričko, bolo mi veľmi krátke a široké.

Z trička som vystrihla obrázok a odstrihla som aj spodok trička, to použijem na predĺženie šiat. Zhodou okolností farba je veľmi podobná, akurát prúžky na tričku sú hrubšie.



to mám vyskúšané na iných šatách, tú aplikáciu prišívam rôznymi korálkami, flitrami, je to rýchle a vyzerá to originálne. Korálky a flitre mám z látky, z ktorej som šila krátke šaty dcére na promócie. TU




Pokiaľ si nepredĺžim šaty, dovtedy ich nosím so spodničkou, alebo ich nosím ako predĺžené tričko na nohavice.                                                     "ETERNAL  LOVE"

PRAJEM PRÍJEMNÝ LETNÝ ZVYŠOK DŇA

3 komentáre:

  1. Marcela K - Marcelka dakujem za komentar, chcela som odpovedat a vymazala som ta. Nebolo to naschval. Ale maly tablet mini pismenka a prst vacsi, opatrne idem na to a zrazu nebolo komu odpovedat.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj Atize ;o) naozaj dobra premena. Saty al tricko su originalne. Ja potrebujem zrenovovat saty ktore mam rada ale ... potrebuju ozivit. Tak trosku odkukam od teba. Zelam ti uspesne tvorenie a pekne leto. Katka

    OdpovedaťOdstrániť
  3. V horucom lete nerada nosim na krku retiazky alebo bizu , tak aj preto trochu zmena , no a aj preto aby si ludia nemysleli, ze nosim cely tyzden to iste:-). To tvorenie ide nejako pomaly. Vsetko mam rozrobene a nie a nie dokoncit. Tiez zelam krasne leto a samozrejme uspesne tvorenie.

    OdpovedaťOdstrániť