streda 2. septembra 2015

KOMODA - malá kozmetická premena


LEN TAKÁ MENŠIA  PREMENA.  Túto komodu mám asi 18 rokov. Vrch skrinky bol vo veľmi zlom stave, takže PRVÚ takú menšiu zmenu som urobila už dávnejšie.Obrúsila som vrch skrinky a nastriekala tmavo sivou farbou.  A čakala na nejaký nápad - ktorý prišiel, ale až po prefarbení a kúpení 12 ks. úchytiek, ale u mňa je to typické - takže nápad budem realizovať určite na inej komode, nakoľko by som musela prikúpiť ešte inú farbu a iné úchytky.
                                                           
PO
PRED





Keďže ostala farba Annie Sloan z premaľovania kuchynskej linky a nakoľko táto komoda je v kuchyni, tak som natrela na sivo aj skrinku. Táto DRUHÁ zmena už bola oveľa ľahšia, lebo som nemusela brúsil, len som to poriadne odmastila (umyla), 2 x natrela a navoskovala a samozrejme kúpila nové úchytky.

Neviem či sa to stáva aj Vám, robíte na niečom, dosť dlho a keď je to hotové, tak by ste to urobili inak, alebo inú látku by ste použili, alebo inú farbu,  aj keď ste si to dopredu vysnívali, aj keď výsledok je dobrý. U mňa sa to stáva dosť často, niekedy tú vec prerobím, niekedy sa mi do toho už nechce.
 Som zvedavá ako nakoniec dopadne táto komoda.

       PRAJEM PRÍJEMNÝ ZVYŠOK DŇA A VEĽA NOVÝCH NÁPADOV PRI TVORENÍ


12 komentárov:

  1. Tak málo stačí a je z toho úplně nový kus nábytku:). Opravdu povedená proměna!
    A.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Škoda že nemám fotku úplne pôvodnej komody. Farba zakryje naozaj všetko. Nie len škrabance ,ale aj štýl.

      Odstrániť
  2. Krááásna sivá miška...elegantná...

    OdpovedaťOdstrániť
  3. No, nie je to úplne môj štýl, ale nevymením každý druhý rok nábytok, lebo môj vkus sa mení z mesiaca na mesiac, nemám pravdu? :-) :-) :-) :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Nádhera! Šedou miluju a tohle je podle mě to absolutní TOP! Ze staré nudné komody moderní kus nábytku. Působí tak lehce a elegantně. A ty úchytky...úplně se rozplývýám!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ako som písala v príspevku, kľudne by som ju premaľovala (rozmýšľala som prúžkovanú sivú a béžovú a mini kovové úchytky. Niečo dokončím a potom ma napadne niečo iné, čo som videla trebárs vo filme.....

      Odstrániť
  5. Opravdu parádní změna! ty úchytky ladí dokonale.
    Přeji hezký den, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za pochvalu, rozmýšľala som či tú skrinku vôbec dať na blog.
      Tie úchytky som náhodou objavila v KIK , neviem či máte v ČR taký obchod. Je tam všetko od výmyslu sveta. Každý takýto obchod mal len 2 ks. Pobehala som celé mesto a aj tak som kúpila iba 11 ks. Ten 12 kus som kúpila iný, aký mali a fixou dopísovala. Nikto nezbadá zmenu :-)

      Odstrániť
  6. Ziti paráda a vidím aj okolie okolo komody poriadne ,,zosivelo ,, :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ani nie, len furt fotim s inym fotakom. Cize stena svetlo zlta este vzdy ,podlaha stara svetla, len kuchynska linka siva , komoda a stolicky su prerabane tiez sive a z toho to zosivelo.:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ale fakt pekná sivá, na fotke pekný odtieň, nemusíš si robiť starosti , dobre si volila, aj tá stolička je super !
    No a tie úchytky, tie sú čarovné, až romantické .-)..., si ma pobavila historkou poslednej !

    OdpovedaťOdstrániť