štvrtok 26. marca 2015

Prerábka stoličky

                 Prerábka 100 ročnej stoličky

Túto stoličku som zdedila od starej mamy, prv som ju nafarbila na čierno, potom na bielo, podľa toho kde som ju potrebovala. Ani neviem, čo sa stalo, ale zrazu sa na nej nedalo sedieť, ten okrúhly rám sa zdeformoval a tá preglejka uprostred vypadávala. A tak sa dostala do pivnice a tam zavadzala pár rokov, až
dcéra raz potrebovala do ružovej izby nejakú stoličku a som si povedala, že ju skúsim očalúniť. Použila som cyklámenovú látku.

Aj keď je chodník rozbitý, nedalo mi, neodfotiť to pri muškátoch rovnakej farby
Vo výbere farby látok ma obmedzuje prostredie. Malý pes vo vnútri, veľký pes vonku (celý deň čaká, kedy môže vtrhnúť do domu), manžel, ktorý si kľudne sadne do kresla v špinavých montérkach. Takže biele a béžové a jemné pastelové farby, žiaľ do interiéru nemôžu.
Prerábku tejto stoličky som ponúkla na uverejnenie časopisu UROB SI SÁM a bola som prekvapená, že to uverejnili. Potom to od nich prevzal český časopis HOME. Myslím, že sa im páčila hlavne farba stoličky.
Bola to moja prvá fotená a zdokumentovaná práca a nakoľko to už 2 krát uverejnili, tak fotky už nemám, ale na stránkach časopisov sa to dá pozrieť.
http://homebydleni.cz/bydleni/nabytek/nova-zidle-temer-zadarmo/


4 komentáre:

  1. Kreslo je veľmi vydarené a blahoželám k uverejneniu Tvojej renovácie. Andrea

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Povedená proměna! Já se teď mořím s čalouněním starého ušáku, všechno šiji ručně a i když mám nastřelovačku, moc mi nepomůže. Vidím to tak ještě aspoň na 10 hodin práce, tak doufám, že to nevzdám! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj napísala som ti na tvoj blog a na e-mail, dúfam že pomôže.

      Odstrániť