utorok 17. marca 2015

Nový výplet na bambusové kreslo

  Nový výplet na bambusové kreslo 

kreslo po zmene

pôvodné kreslo
Toto kreslo čakalo na spálenie na dvore. Pršalo na neho, snežilo, ale ja som mu dala ešte druhú šancu.  vyhotovenie bolo rýchle a ľahké, ťažšie bolo vymyslieť s čím vypliesť. To trvalo pár týždňov, začala som plachtami, starými tričkami, starými pulóvrami a tu som zistila že hrubá pletenina bude najlepšia. Našla som veľmi lacnú látku 1,-€ / m, vyzerá ako menčester a bolo rozhodnuté
Čo budete potrebovať: 
-tenkú, pevnú, sivú látku na popruhy 1,5m/1,40m   Preto sivú , lebo takú som mala doma
-hrubú látku  4 m/1,40m 
-sivú farbu (tiež zo zásob, zmiešala som viac farieb, vznikla sivá a bolo rozhodnuté)
- sponkovačku, ihlu a niť, nejaký špagát, nožnice
Najprv som odstránila z kresla všetok zbytočný bambus, aj zo spojov. Potom som kreslo poriadne umyla, trochu prebrúsila šmirgľom a spoje poriadne previazala pevným špagátom. Kostru kresla som nafarbila a keď farba uschla, tak som začala robiť popruhy. 



Látku na popruhy a výplet som postrihala na cca 15 cm široké pruhy  a potom som ich zahla tak, aby nebolo vidno kraje. Na spodnej časti som ich nastrelila sponkovačkou. Pruhy na výplet som postrihala pozdĺž , takže dĺžka bola 4 metre. Keď som došla na koniec, ďalší pruh som prišila. Látku pletieme veľmi husto a na pevno aby nebolo vidno popruhy.



Na toto kreslo som zvlášť hrdá, vyzerá úplne inak ako bežné kreslá. Je mäkučké a keď na neho naprší, rýchlo aj vyschne.

PRAJEM PRÍJEMNÝ ZVYŠOK DŇA, DOBRÉ NÁPADY A KRÁSNE FOTKY

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára