utorok 7. júla 2015

DIY PRÍRUČNÝ STOLÍK - CDD

STOLÍK KU KRESLÁM DO KANCELÁRIE           CDD = ČO DOM DAL  

Ešte by to potrebovalo niečo s tými dverami urobiť. Nedajú sa odstrániť, len zakryť s niečím.
 Dlho som rozmýšľala, aký  stolík by sa hodil ku kreslám. Pochodila som pár obchodov, že si niečo kúpim. Predstavu som mala
-  niečo okrúhle na jednej nohe, alebo X
-  najlepšie kovové, sklenené, môže byť kombinácia s tmavo hnedou, alebo bielou farbou
malé, ale nie veľmi
 - trochu vyššie 
- cena do 50,- €
Prezrela som internetové bazáre, obchody, všetko čo sa dalo. Našla som až jeden, bol krásny, kovovo-sklenený, bol trochu nízky, ale tá cena???
Tak sa išiel hľadať materiál do pivnice, do jednej búdy, druhej búdy, z čoho by som vedela stolík vyrobiť a našla som -  rúčky od kresla, čo som nedávno prerábala,    TU




 Ako vidno, na druhom kresle chýbajú opierky, lebo boli veľmi poškodené, ale ako nohy stola, tam mi to nevadí 



Vyskúšala som opierky, keď položím na zem tak stoja, nespadnú.
Všetko som si vymyslela, ako to urobím ale musela som poprosiť manžela o pomoc.                    Až tak zručná nie som.

Najprv som našla najlepší sklon nožičiek, tak aby  pekne stáli a nehýbali sa. Potom som ich priskrutkovala, aj zhora aj zdola. Najťažšia vec bola odrezať hore nohy tak, aby boli vodorovne.. Vyznačila som to, ale nakoľko to manžel rezal cirkulárkou, tak sa netrafil :-) . Takže som to brúsnym papierom vyrovnávala a vyrovnávala.....   
 Na vrch som chcela dať veľkú tácku bielej farby, aby sa hodila k zvyšnému nábytku, alebo striebornú chrómovanú tácku, všetko hladké.. Žiaľ tácku o priemere 50 cm som nenašla , ale našla som rôzne tepané tácky  v KIKE.  Okrúhle, hranaté, oválne, rôzne veľkosti. Táto tácka stála 13,- €

Nechcela som tácku zhora priskrutkovať, tak som si odrezala z tenkej preglejky kruh a ten som priskrutkovala.  Kovovú tácku som prilepila dvojstranovou páskou.
Ešte sa stolík trochu kýval, tak som dala na jednu nohu  klin a z druhej strany kovovú podložku.
Prerábka kresla čo je v kancelárii TU






Stolík by pristal aj do spálne ku kreslu. Tu sú už nôžky očistené, natreté , skrutky zafarbené. Ale žiaľ ide nazad, pokiaľ sa nenájde iná náhrada.
Výroba trvala dosť dlho, lebo manžel nechcel pomôcť, neveril, že ten stôl raz bude stáť a jednoducho sa neprevráti. Keď bol hotový, tak sa spýtal, či som ho vyskúšala, či som si na neho sadla :-) URČITE !!!! 

PRAJEM PRÍJEMNÝ ZVYŠOK DŇA

7 komentárov:

  1. Stolík je nádherný a beriem ho:)) super a to krásne kresielko...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Marcelka ktoré kresielko, to zamatové, alebo to čo je v kancelárii.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. stolek je perfektní, skvělý nápad:)
    A.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Dakujem, uz som si myslela ze ho nikto nevidi, nikto nic nepochvali.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Dakujem, uz som si myslela ze ho nikto nevidi, nikto nic nepochvali.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. úžasný nápad! A stolek vypadá naprosto unikátně!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Marcelka dakujem za navstevu a za mile komentare.

    OdpovedaťOdstrániť