utorok 14. marca 2017

Renovácia nočného stolíka -DIY mirror bed table

DIY prerábka nočného stolíka na zrkadlový - DIY mirror bed table

          Asi nemusím písať  čo je PRED -PO                                                                               


Dosť dlho som hľadala lacné väčšie nočné stolíky, najlepšie také, ktoré sa dajú celé oblepiť zrkadlami, také ktoré nebude treba farbiť, ale nepodarilo sa. Tak som v bazáre nábytku kúpila tieto za 25,- €/kus. Ďalej vyrezanie zrkadiel 15,- €, farba 4,- (asi 1/2 ), lepidlo 7,- € ( 1/2). Nožičky 1,50 €  Čiže jeden stolík ma vyšiel na cca 40,- €.
Nočné stolíky robím pre dcéru,  a chceli ich vyššie, tak som 2 týždne hľadala  kovové, chrómované, hranaté  vyššie nôžky. Klamala by som, keby som tvrdila že neboli, ale boli také drahé, že potom radšej kúpiť hotový stolík.



 Objavila som HLINÍKOVÉ  nôžky za SUPER CENU. Priskrutkujú sa diely z umelej hmoty a na to nasunú hliníkové nožičky. Ako čakali stolíky na nalepenie zrkadiel, všimla som si, že všetky sa vychyľujú, v spojoch vôbec nedržia.  Takže som riešila čo s tým a medzitým som radšej očalúnila 6 stoličiek.  

Návod by som asi ani nemusela sem písať:  ale nejak mi to nedá.
1. Odmontovala som staré nožičky a úchytky.
2. Navŕtala som dierku na novú úchytku - kopku.
3. Nastriekala som všetky diely, ktoré nebudú prekryté zrkadlom.   Radšej odporúčam štetec, nie sprej.
4. Namontovala som nožičky.
    (Vlastne manžel namontoval. Nie že by som to nevedela, ale nech si myslí, že to neviem.)
5. Nakoľko sa hýbali, tak som ich ešte lepila lepidlom.               Trvalo to ďalšie dva týždne,
    lebo manžel rozmýšľal, že ako by to bolo najlepšie, tak som to zalepila ja po svojom.
6. Začala som lepiť na prednej strane - zásuvky, potom bočné časti a nakoniec vrchnú časť.
8. Priskrutkovala som úchytky.    HOTOVO.



Ako a s čím najlepšie lepiť?  Sklenár mi poradil lepidlo Mamut na sklo a zrkadlá. Kúpila som veľké balenie za 7,- €, ale ostalo ešte veľa.  Nanesiem si lepidlo na podklad, potom to roztriem do hladka a priložím zrkadlo. Zrkadlo priložte na kraj a postupne to posúvajte po podklade na svoje miesto. Takto sa lepidlo pravidelne roztrie a zrkadlo sa normálne pricucne. Čiže kľudne lepiť aj boky.










Nie je to moja prvá vec, čo som prerábala nábytok lepením zrkadiel. 








































Pri hornom stolíku som musela brúsiť a natierať farbou nohy, dolná skrinka išla perfektne, nebolo treba nič,  len som lepila zrkadlá.
Pokiaľ si chcete pozrieť prerábku stolíka,
 kliknite SEM, 
keď skrinky tak SEM

PRAJEM PRÍJEMNÝ ZVYŠOK DŇA
                                                                           ZITA


 




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára